Oona Komonen

Jyväskylän kaupunki alkoi brändätä itseään muutama vuosi sitten. Tavoitteena on erottua muista ja lisätä alueensa vetovoimaa – Mutta miten se muka onnistuu brändäämällä?

Brändi on peräisin liikemaailmasta. Käsite on laajentunut etenkin viimeisen kymmenen vuoden aikana myös Suomen kaupunkeihin.

Ilmiöt

16.5.2023

Jyväskylän yliopiston rehtorihaussa jatkoon neljä hakijaa

Rehtorihakijoille järjestetään paneelikeskustelu toukokuun loppupuolella.

Uutiset

16.5.2023

Jyväskylän yliopiston rehtoriksi kymmenen hakijaa

Yliopistolain mukaan rehtori valitaan enintään viiden vuoden määräajaksi.

Uutiset

11.5.2023

Yliopistojen todistusvalinta uudistuu – Tavoite on varmistaa, etteivät lukion ainevalinnat rajoita liikaa mahdollisuuksia hakea eri aloille

Luonnoksessa esitetään, että todistusvalintaa selkeytetään vähentämällä eri pistetaulukoiden määrää.

Uutiset

25.4.2023

Pääkirjoitus: Heidän pitäisi tietää, mitä ovat tekoälyllä tekemässä

Tarvitaan sekä poikkitieteellistä osaamista tekoälystä, että ymmärrystä siitä, miten tekoäly toimii, kirjoittaa Oona Komonen.

Mielipiteet

30.3.2023

Siirry takaisin sivun alkuun