Teatteriarvio: Kehollisuudesta kumpuavia keskusteluita
Keskustelut tavoittavat nuorten aikuisten pyörittelemiä mietteitä kehoista ja niiden ominaisuuksista, kirjoittaa Alina Salomaa.
24.4.2024
Keskustelut tavoittavat nuorten aikuisten pyörittelemiä mietteitä kehoista ja niiden ominaisuuksista, kirjoittaa Alina Salomaa.
24.4.2024
Levyn keskiössä on ajatus meressä yksin möllöttävästä kalasta, kirjoittaa kriitikko Niklas Pelkonen.
5.4.2024
Leikin varjolla laittaa lukijan käymään läpi tunteita, jotka ratkaisemattomuudessaan pakottavat jatkamaan lukemista, kirjoittaa kriitikko Jaakko Syrén.
21.3.2024
Elokuvissa, televisiosarjoissa sekä suurten teatterien lavoilla loistanut Andrew Scott on lähes surun lamauttamana ja pidättyvänä Adamina monitahoinen, kirjoittaa kriitikko Saara Nenonen.
18.3.2024
Putoamisen anatomia pallottelee motiiveja ja näkemyksiä taidokkaasti, mutta antaa riittävän paljon tilaa katsojan omille tulkinnoille, kirjoittaa kriitikko Niklas Westrén-Doll.
18.3.2024
Kahden osan perusteella Villeneuven Dyyni on tarinallisesti turvonnut rahjus, jolla ei ole muuta annettavaa kuin komea ulkokuori, kirjoittaa kriitikko Niklas Pelkonen.
28.2.2024
Muotokuvassa Jyväskylän yliopiston entisen rehtorin Keijo Hämäläisen pää on kääntynyt vasemmalle, kirjoittaa kriitikko Akseli Ekola.
13.2.2024
Vaikka hahmot jäävät ontoiksi, Celine Songin ohjausdebyytti on onnistunut luomaan haikean ja haaveilevan tunnelman, kirjoittaa kriitikko Saara Nenonen.
3.2.2024
Katja Ketun romaani taantuu katkeraksi tilinteoksi, jossa pyyhitään persettä Ismo Alanko -elämäkerralla, kirjoittaa kriitikko Niklas Pelkonen.
1.2.2024